.

.

Bebelan Terbaru BeloG MTT

Friday, March 11, 2016

DAHKU YANG HUPDATE, ENGKO YANG PANAS



Assalammualaikum, hi.









Yehuuuu, tora datang lagi. Krikkkrikkkkrikkk. Tiba-tiba kan tepek screen shot cenggini. Engko rasa? Hahahaaa~ Ni komen yang di tinggalkan oleh seorang gadis yang sejujurnya saya tak tahu dari pelusuk bumi mana kah dia mendatangi dan mendekati blog ni dan menepekkan komen sweet muit macam ni. Serius awak, memang sweet gila komen awak. Rasa terharu nak menangis sampai berguling guling gulungkan karpet di lantai bumi ni.



Tak tahu kesakitan apakah yang telah membelengu si empunya nama secantik ini sehinggakan buat dia rasa macam laju laju laju je nak tinggalkan komen macam ni kat blog ni. Tapi apa pun, terima kasih dalam kesakitan yang awak alami, awak masih gigih nak membaca blog saya yang tak seberapa ni.



Hupdate apetah lagi memang jarang jarang sekali. Dah macam setahun sekali punya hupdate pun ye jugak dah tengok blog ni. Kadang memang rindu nak membebel bebel syok sendiri kat sini. Tapi kekangan masa menyebabkan tak sempat nak membebel syok sendiri. Attention to awak, sekali lagi saya membebel memang untuk syok sendiri jadi saya tak tahu kegilaan saya ini menyebabkan awak tersakiti. Maaf kan saya ye awak.



Tapi mungkin, mungkin la ye awak saya rasa rasa nya macam datang semangat nak kembali bergiat aktif tanpa rasa segan terpilu dalam dunia blog ni. Kira omputih kata nak buat come back gituw lah. Awak, jangan salah faham saya tak minta persetujuan awak. Saya cuma hupdate secara general di sini, harap awak tak tersakiti lagi. Hikssss Gediks kan saya awaaa. Hikssss




Ada masa kita membebel lagi ya kat sini. Bye awaaaaaa. Hikssss






2 Orang balas bebelan:

Hafizin Jamil said... [MTT reply to this comment]

hiraukan apa yang dikata kalau kata2 tu jenis yang negatif. kipidap. :)

cik aish said... [MTT reply to this comment]

haha caption adiputra tu best

È